V delovni skupini, ki nosi naslov »Z vrednotenjem znanja in izkušenj odraslih do novih priložnosti«, se bomo najprej seznanili z rezultati podprojektnih aktivnosti. Predstavili bomo pomen aktivnosti vrednotenja in priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenih znanj za različne ciljne skupine v izobraževanju odraslih in za omrežje izvajalcev v izobraževanju odraslih.
Predstavili bomo možni model vrednotenja in z njim povezane načrtovane aktivnosti v letih od 2012 - 2014. Spregovorili bomo tudi o poteku in izkušnjah pilotnega preizkušanja v treh Centrih vseživljenskega učenja (CVŽU), ki so bili vključeni v projekt.
V diskusiji bomo poskusili oceniti potrebe po vrednotenju in priznavanju predhodno pridobljenih znanj, spregovorili bomo o pogojih za izpeljavo postopkov vrednotenja v omrežjih izobraževalnih organizacij za odrasle ter o potrebni strokovni usposobljenosti kadrov za kakovostno izpeljavo postopkov vrednotenja.