|
Ob prelomu desetletja, v času, ko se kot družba in posamezniki še kar otepamo z vsesplošno krizo, postaja vloga izobraževanja in usposabljanja vse bolj prepoznavna in ključna za ustvarjanje novih, boljših razmer. V tem času se na evropski in državni ravni iztekajo strategije, zastavljene pred mnogimi leti, v drugačnih okoliščinah. Pogled na doseženo vzbuja mešane občutke, predvsem pa spoznanje, da je treba oblikovati nove razvojne usmeritve in si omisliti učinkovitejša orodja za njihovo uresničevanje. Tudi izobraževanje odraslih je na razpotju, zato je pravi trenutek za ovrednotenje in prevrednotenje poti in ciljev; slednje je bil temeljni namen Letnega posveta o izobraževanju odraslih 2010. Na njem so se udeleženci seznanili tudi s strokovnimi dosežki, veliko časa pa je bilo namenjenega dialogu med različnimi akterji v izobraževanju odraslih. Na posvetu je sodelovalo nad 230 udeležencev. Vabljeni k ogledu vsebin in Utrinkov!
'Sposobnost, da se učimo, naj bi nam omogočala ne le prilagajanje stvarnosti, temveč predvsem njeno spreminjanje, poseganje vanjo in ustvarjanje drugačne, nove.' /Paulo Freire, mislec, izobraževalec, politik/ |
|