Delovna skupina 3: Poklicne poti v izobraževanju odraslih
Temeljni cilj delovne skupine »Poklicne poti v izobraževanju odraslih« je bila predstavitev novega izobraževalnega programa Razvoj učiteljeve poklicne poti, ki je novost v ponudbi ACS, in diskusija o odprtih vprašanjih razvoja poklicnih poti izobraževalcev odraslih. V delovni skupini smo želeli sprožiti razpravo o problemih usposabljanja v izobraževanju odraslih, ki je pred številnimi izzivi. Prva dilema, ki smo jo želeli v razpravi izpostaviti, je bilo vprašanje, kako se razvijajo kariere v izobraževanju odraslih, kakšne možnosti imajo strokovnjaki v tem poklicu, kaj so največje ovire in kje najmočnejši razvojni naboj. Delovna skupina se je dotaknila tudi potreb po oblikovanju stalnega strokovnega izpopolnjevanja in s tem povezanega vprašanja, kakšen model izpopolnjevanja bi bil za področje izobraževanja odraslih najprimernejši. S tem je tesno povezan razmislek o vlogi poklicne in profesionalne identitete, saj najnovejše raziskave kažejo, da je to eden ključnih dejavnikov za zaželen karierni in profesionalni razvoj tako za posameznika kot za izobraževalno ustanovo.
Izzivalci razprave so bili dr. Petra Javrh z Andragoškega centra Slovenije, dr. Janko Muršak in dr. Jana Kalin s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.