Vsebine
Merodajni dokumenti:
Priporočilo Sveta Poti izpopolnjevanja - nove priložnosti za odrasle Manifest za učenje odraslih v 21. stoletju (slovenska različica je opremljena z našimi primeri in zgodbami) VIDEO POSNETKI NAGOVOR MINISTRA
- dr. Jernej Pikalo
Prispevek ministra MIZŠ Video
1. UVODNI NAGOVORI
- Mag. Zvonka Pangerc Pahernik,
Andragoški center Slovenije PDF | Video
- Mag. Andrej Sotošek,
Andragoški center Slovenije Video - Mag. Peter Beltram,
Andragoški center Slovenije PDF | Video
2. SKLOP
- Prispevek in dediščina Resolucije o NPIO 2013–2020,
mag. Katja Dovžak, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport (MIZŠ) PDF | Video
- NPIO 2021–2030: Predlogi iz perspektive Strokovnega sveta za izobraževanje odraslih (SSIO), dr. Sonja Kump, predsednica SSIO
PDF | Video
3. SKLOP: DOKUMENTI, KI POMEMBNO VPLIVAJO NA UMEŠČENOST IN DOMET NPIO:
- Strategija dolgožive družbe,
dr. Alenka Kajzer, UMAR PDF | Video - Strategija razvoja Slovenije 2030,
Nataša Kobe Logonder, SVRK Video
- Priporočila za upravljanje izobraževanja odraslih (Strategija spretnosti OECD),
Ema Perme, MIZŠ PDF | Video
- Poti izpopolnjevanja in prenova evropskih strategij,
mag. Zvonka Pangerc Pahernik, ACS PDF | Video
4. SKLOP: PRISPEVKI PREDSTAVNIKOV DELEŽNIKOV IN SOCIALNIH PARTNERJEV:
- Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije,
Branko Meh: S krepitvijo sodelovanja do usklajenega sistema izobraževanja odraslih Video
- Gospodarska zbornica Slovenije,
mag. Samo Hribar Milič: Od strategij do recepta za izobraževanje odraslih PDF | Video - Zavod RS za zaposlovanje,
Damjana Košir: Spremembe na trgu dela in izobraževanje odraslih PDF | Video - Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije,
Irena Kuntarič Hribar: Pomen vseživljenjskega učenja in izobraževanja odraslih PDF | Video
5. PANELNA RAZPRAVA
- Znanje in spretnosti za življenje in delo (udeleženci: mag. Peter Beltram, mag. Katja Dovžak, mag. Samo Hribar Milič, dr. Petra Javrh, Damjana Košir in dr. Sonja Kump)
Video
Dogodek je povezoval mag. Peter Beltram, ACS.
<< Nazaj |